Wczytuję dane...
FAQ

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania, jeśli nie znajdziesz rozwiązania problemu poniżej napisz do nas maila.

Chętnie pomożemy :)

1. Czy wysyłacie dyskretne przesyłki?

Tak, otrzymana przesyłka jest w 100% dyskretna. Opakowanie jest tradycyjne, a nazwa naszej firmy w żaden sposób nie sugeruje asortymentu w paczce.

2. Ile trwa dostawa towaru?

Większość zamówień wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych. Sporadycznie zdarza się, że dostawa zajmuje do 5 dni roboczych.

3. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Możliwość zwrotu przysługuje jedynie dla nieotwartych i nieodpieczętowanych produktów, gdyż należą do specyficznej grupy towarów. W takim wypadku masz 14 dni na odstąpienie od umowy.

4. Czy zakupy w waszym sklepie wymagają rejestracji?

Nie, zakupy w naszym sklepie możesz wykonać bez zakładania konta. Wystarczy dodać produkty do koszyka, przejść do realizacji zamówienia i podać dane do wysyłki oraz wybrać sposób dostawy i płatności.

5. Czy muszę podawać prawdziwe dane kontaktowe?

Jeżeli wybierasz dostawę do paczkomatu to wystarczy, że podasz poprawny numer telefonu, adres e-mail oraz kod/adres paczkomatu. Wybierając dostawę kurierem pod wskazany adres konieczne jest podanie wszystkich prawdziwych danych, tak aby nie było problemu z odbiorem paczki. Pamiętaj, że kurier może prosić o dokument potwierdzający twoją tożsamość. Jeżeli nie chcesz podawać swoich danych, sugerujemy wybrać opcję dostawy do paczkomatu.

6. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Nie, sprzedajemy tylko i wyłącznie internetowo. Staramy się wysyłać paczki tak szybko jak to możliwe.

7. Jak mogę uzyskać informację o statusie zamówienia?

Wiadomości o statusie zamówienia dostarczane są na podany adres e-mail.